Investeren in zorgvuldig informatiebeheer

TARIEVEN

Met een informatieportaal in Office 365 is uw kerkelijke informatie altijd gestructureerd, veilig en up-to-date. Daarnaast levert het uw vrijwilligers veel gemak en een flinke tijdsbesparing op. Als onafhankelijke implementatiespecialisten helpen we u graag Office 365 optimaal te laten aansluiten bij uw kerkelijke gemeente.

BELAFSPRAAK

GRATIS

Bent u benieuwd wat wij voor uw gemeente kunnen betekenen rond de inrichting en ingebruikname van het informatieportaal? We maken graag een belafspraak om de mogelijkheden globaal te bespreken. Verdere stappen zetten? Dan plannen we een presentatie op locatie. Daarmee bent u voor € 236 als projectgroep of commissie volledig geïnformeerd om verdere besluiten te nemen.

IMPLEMENTATIE

€ 1.670 EENMALIG

Werken met Office 365 is voor kerken gratis en eenvoudig, maar de inrichting heeft wat voeten in aarde. Vaak ontbreekt het gemeenten aan tijd en expertise om dit zelf optimaal door te voeren. Wij helpen u daar graag bij en slaan een brug tussen de applicaties van Office365 en uw specifieke kerkelijke processen. Zo kunt u maximaal profiteren!

INSTRUCTIE

€ 236 PER AVOND

De overgang naar het informatieportaal betekent een verandering in werkwijze. In de instructie laten wij uw kerkelijke functionarissen en vrijwilligers kennismaken met de functionaliteiten van het informatieportaal, zoals het samenwerken in een online document of het toekennen van autorisaties, en leren wij hen er mee werken. U kunt indien gewenst meerdere instructieavonden aanvragen.

SUPPORT

€ 252 PER JAAR

Ook na de livegang helpen wij u graag bij het gebruik van uw informatieportaal. Wij leveren support in de rol van een tweedelijns servicedesk (een intern eerste aanspreekpunt voor eenvoudige zaken is aanbevolen). Ook houden we uw informatieportaal up-to-date en geven gevraagd en ongevraagd advies over nieuwe mogelijkheden en functionaliteiten.

        Snel en succesvol
                 starten met Office 365

Snel en succesvol starten met Office 365